søndag den 17. marts 2013

Det spirer i vindueskarmen

Vejrudsigten melder, at årtiers snestorm er i vente, selv om vi er halvvejs igennem marts. Nu var jeg ellers lige begyndt at få forårsfornemmelser - denne forunderlige kriblen i fingrene efter at få jord under neglene igen, at høre fuglefløjt og mærke solen bage fra en skyfri himmel...

Heldigvis kan jeg glæde mig over de små spirer, der pibler frem i vindueskarmen: Tomater, peberfrugter og chili. Og i går fik jeg de sidste frø med posten fra England, så i morgen skal der sås cherrytomater og agurker, uanset om sneen kommer til at piske mig om ørerne, når jeg skal ud i laden og hente såkasser :-) Et lille tip forøvrigt: Det er meget billigere at købe frø i engelske netbutikker end i Danmark. Cirka halv pris! Og fragten er nogenlunde den samme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar