fredag den 15. marts 2013

Mit allerførste blog-indlæg

For en uges tid siden faldt jeg over en kasse med papirer fra dengang, jeg var først i 20'erne. Der var dagbogsnotater, digte, tegninger og akvareller, og jeg blev blæst tilbage til dengang, jeg var ung og kreativ. En tid, jeg faktisk næsten havde glemt! Tiden, før jeg fik mand og børn og arbejde. Dengang, der var tid og mulighed for at tænke store tanker eller bruge flere timer på at tegne en buket blomster.

Da jeg sad omgivet af eksempler på fordums kreativitet, slog det mig pludseligt, hvor meget jeg egentligt savner den kreative og tænksomme del af mig selv. Det er som om, denne del af min personlighed er druknet i bleskift, madpakker, vasketøj og alt det andet, der udgør dagligdagen for en familie med 3 børn.

Så nu har jeg besluttet, at det skal der gøres noget ved! Det er på tide at hente den side af mig frem i lyset igen :-) Og dette er så startskuddet! Min allerførste blog...

4 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland! Jeg glæder mig til også at følge dig her og se dig finde dit glemte jeg frem igen! <3

    SvarSlet
  2. Velkommen til, man bliver helt afhængig, kig endelig forbi :)

    SvarSlet
  3. Tak for velkomsten, tøzer! :-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil også følge dig fra starten

    SvarSlet