fredag den 22. marts 2013

Mad

Jeg kan godt lide at lave mad - når der er tid til at gå og hygge sig med det! Aftensmaden til daglig ender desværre ofte i et eller andet hurtigt bikset sammen, fordi ungerne skriger på mad - NU! Og så kommer man til at køre rundt i de samme 4-5 retter altid, hvilket der hverken er meget hygge, inspiration eller spænding ved. Og lige så uinteressant er det at spise det...

Men desto større er fornøjelsen, når der indimellem er tid og lejlighed til at gøre det ordentligt :-) Vi har inviteret gæster til frokost i påsken, og jeg synes, det er enormt hyggeligt at gå og spekulere på, hvad jeg skal servere af lækre ting. Bladre i kogebøger og finde inspiration på nettet. Læse nye opskrifter og inde i hovedet smage på råvarerne og forestille mig, hvordan resultatet bliver. Og ikke mindst overveje, hvordan jeg kan give opskrifterne et lille personligt tvist, så det bliver, som jeg godt kunne tænke mig.

Eneste problem er, at man bliver så lækkersulten af det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar